GWARANCJA
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną.
- Reklamacje matek pszczelich należy zgłaszać bezpośrednio po odbiorze paczki, wysyłając sms ze zdjęciem na nr tel 570315316.
- W przypadku gdy matka została uszkodzona lub nie przeżyła transportu należy odesłać matkę , niezwłocznie w dniu otrzymania przesyłki-w nieotwieranej klateczce.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.